Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Naga Thai. Meer weten? Ontdek meer
Aida
19 jun 2026 om 22:06
Super lekker! Wel iets te pikant voor m’n man
Sandy
15 jun 2026 om 17:51
fantastisch gegeten!
Lydia
23 mei 2026 om 18:17
Lekker!
Irene
10 mei 2026 om 21:18
Lekker maar erg heet!
Janneke
3 mei 2026 om 11:56
Totaal niet Thais en smakeloos. Veel te weinig voor veel te veel geld.
Kishan
19 apr 2026 om 20:38
Onacceptabel dat in Nederland en aan de Frederik Hendriklaan je gewoon in het Nederlands niet wordt verstaan. Neem dan ook niet de telefoon op en wees op zn minst geinteresseerd in je klanten die gewoon Nederlands spreken! Waardeloos
Jaimie
12 apr 2026 om 20:55
Pad Thai was best prima. Maar de salade was weinig. We vonden het prijzig voor wat we kregen.